Digital Signage 2018-05-02T11:27:14+00:00

DIGITAL SIGNAGE

Een nieuwe dimensie in schermcommunicatie

Instore commercials zijn perfecte media tools om aandacht te trekken, direct te communiceren en uw merkimago te versterken. Veel bedrijven en winkels hebben dat al begrepen en plannen de implantatie van beeldschermen in hun showroom, inkomhal, etalage…enz. Wij bij Smart Media Displays ontwikkelde het “All in One pakket”. Dit totaal pakket bevat  het leveren en plaatsen van uw beeldschermen, wij creëren en onderhouden uw beeldmateriaal en met de meegeleverde software behoud u zelf de volledige controle over uw beeldschermen waar en wanneer u maar wilt.

Waarom communiceren via beeldschermen?

In het bedrijfsleven heeft u geen andere keuze dan met uw tijd mee te gaan. En met de vele nieuwe communicatiemiddelen moet u ook als bedrijf zo effectief mogelijk communiceren met uw klanten. Steeds meer merken en ondernemingen ontdekken de ongelofelijke kracht van instore commercials. Ze willen hun klanten direct aanspreken, of één op één contact maken met hun doelgroep. En terecht. Instore commercials zijn perfecte media tools om aandacht te trekken, direct te communiceren en uw merkimago te versterken.

U heeft een idee of een concept waarbij u digital signage wilt inzetten? Bij onze signage implementaties werken we volgens een vast traject waarmee we verzekeren dat we hardware en software op de juiste manier combineren om uw concept tot werkelijkheid te laten komen. Hierdoor krijgt u de beste software en hardware passend bij uw vraagstuk.

Een winkel die keukengerei verkoopt kan kookvideo’s laten zien waarin een demonstratie wordt gegeven van het keukengereedschap. In een restaurant kan het dagmenu worden vertoond, of nieuwe gerechten worden gepresenteerd. In een autoshowroom kunnen de opties van een auto visueel aantrekkelijk worden weergegeven. Met behulp van scanbare QR-codes kan extra informatie ook naar de mobiele telefoon van klanten worden gestuurd.

Voorheen gebruikten winkeliers statische borden of omroepsystemen die de aandacht op bepaalde producten moesten vestigen. Digital signage is een stuk flexibeler. De reclamecampagne kan in een specifiek deel van de winkel worden opgezet. Daarnaast kunnen de reclame-uitingen ook worden aangepast aan de dag van de week, of het tijdstip op de dag. Een voorbeeld: de bakkersafdeling van een supermarkt kan via het digital signage systeem laten weten dat er een verse lading broodjes uit de oven is gekomen om klanten te lokken. Deze tijdgebonden informatievoorziening is met traditionele vormen van signalisatie onmogelijk. Storende aankondigen via luidsprekers zijn met digital signage retail overbodig geworden.

Bekijk meer voorbeelden op ons Vimeo kanaal.

Bekijk meer video’s

Praat met ons, neem contact op, get involved.

We horen graag van je !

Wij werken graag samen met inspirerende bedrijven en personen, die echt geloven waar ze voor staan.
Dat doen wij namelijk ook. Hierover vertellen we u graag meer tijdens een kopje koffie.

 

Zullen we even een afspraak inplannen om een potentiële samenwerking te bespreken?

Freelance studio/interactieve media

Waar kan je ons bereiken?

  • Hoogstraat 20  B-3665 As

  • T +32 478 583735

  • info@smartmediastudio.be